Blogul Liceului Teologic Romano-Catolic Sfântul Francisc de Assisi din Roman

Viziunea unei noi experiențe

Adesea auzim spunându-se că prima impresie contează.

Mă obișnuisem să cred, înainte să ajung aici, că cei care vine în postulandat, vor găsi o echipă formativă deschisă, călduroasă, plină de afecțiune și spirit fratern și mai apropiată de noi decât formatorii din liceu (asta poate din cauza numărului mai mare de elevi din liceu), ca niște frați mai mari care au grijă de noi și ne îndrumă pe cărarea pe care scrie „progres”. Se pare că nu m-am înșelat în această privință.

Cât privește casa, fratele meu mai mare, care a trecut prin experiența postulandatului, mi-a oferit câteva informații. Nu m-am așteptat la un palat regal, nici la un hotel de cinci stele, ci la o casă unde să îți poți desfășura activitățile zilnice. Nici aici nu am greșit.

Am venit cu toții aici pentru o experiență diferită față de cele cu care am fost obișnuiți, și programul din acest an pare să reflecte acest lucru. Desigur, acum la început, multe lucruri sunt greu de realizat, poate și din cauza faptului că emoția primului pas ne determină la o oarecare reținere față de tot ceea ce este nou pentru noi, fie că este vorba de persoane, lucruri sau acțiuni.

Dar sper ca lasfârșitul anului să ne uităm la foile cu programul și să regretăm faptul că acest an s-a sfârșit.

Andrei Mârț

Niciun comentariu: