Blogul Liceului Teologic Romano-Catolic Sfântul Francisc de Assisi din Roman

Ganduri de început...

Postulandatul reprezintă pentru mine o perioadă de discernământ, de căutare. Îl caut pe Cristos și pe mine însumi. Nu cred că mă cunosc atât de bine, trebuie să mă descopăr, să-mi știu slăbiciunile, limitele, ce idealuri am.

Încă nu îmi pot răspundedacă am sau nu vocație. Dar vreau să măfac chemat prin rugăciuneși ascultare. Să îmi decorez interiorul sufletului cu cele mai frumoase gânduri, meditații și ferestre prin care să pătrundă lumina și Cuvântul lui Dumnezeu.

Am multe de schimbat și de învățat alături de formatori și frați.

Nu sunt decât un creion mic care trebuie ascuțit de echipa formativă. Oare ce aș vrea să scrie după aceea Dumnezeu?! Ca să pot afla trebuie să parcurg un drum de formare, de rugăciune. Primele cuvinte aș vrea să fie „Iubește și fă ce vrei!”

Mihai Percă

Niciun comentariu: