Blogul Liceului Teologic Romano-Catolic Sfântul Francisc de Assisi din Roman

Gândurile de la început...

Încă de la liceu așteptam acest moment să ajung la Postulandat, și iată că însoțit de Dumneyeu și colegi a ajuns și ziua aceea. Încă din momentul în care am pășit pe ușa Postulandatului am simțit o căldură în această casă și după cum am constatat până în prezent nu m-am înșelat. am rămas de asemenea impresionat de începutul oficial al acestui an, și mai ales în momentul în care mi s-a pus Tau-l la gât, parcă aș fi primit o slujbă, cu totul alta pe care o avem de îndeplinit aici. Am o părere foarte bună despre Postulandat și echipa formativă, mă simt ca acasă alături de colegi, formatori și toți ceilalți din jur. ar fi multe lucruri care m-au impresionat și mă impresionează în continuare, dar cel mai frapant lucru pe care îl simt este că mă simt împlinit, simt că cineva este lângă mine, în această casă, și mă face fericit.

Daniel Butnaru

Niciun comentariu: